Friday, May 12, 2006

Comentari a Artur

Germa,
ja fa temps que no escrius res. Jo estic aborrida, un altre dia, o potser jo me busque l'aborriment, no ho sé. Recorde la nostra conversa del diumenge i t'he de dir que de sobte les coses tampoc estan molt clares per a mi. O potser si? A lo millor el que em passa es que em resistisc a que les coses em vagen be. Dec ser imbècil. La vida m'està tratant de maravilla ultimament, i en lloc d' aprofitar i gaudir de tots eixos bells moments, em quede en casa llegint coses que no hauria de llegir. Hauré de trobar altra vegada les forces per allunyar els pensaments que jo ja creia llunyans. Com em va dir una vegada S que diu una cancò: Que hace vivo el recuerdo que matamos ayer?
Aprofitem el que tenim. El passat esta mort i comenca a fer pudor. Obrim les finestres i que entre el nou sol.
Besos,
la teua germana

1 Comments:

Blogger Julia said...

Hola!! gracias por tu comentario...me sorprendió xq es cierto que hace mucho que no se te ve el pelo por estos lugares.
No tienes xq escribir cosas grises, me gustaba leerte...incluso me sonsacabas alguna sonrisa de complicidad en lo que decias.
El invierno no se hará esperar, cierto, y que con él pensamos más en cosas que quizá debimos olvidar...pero....piensa en positivo! Es lo que intento yo cada mñn cuando me asomo a la ventana diciendo: "Hoy será un gran día!"
Espero que vuelvas a escribir...y quenos volvamos a ver alguna vez...donde sea! ;-)

Besos desde aquí! Cuidate mucho también!

9:50 PM  

Post a Comment

<< Home